Goed marktonderzoek begint bij de juiste respondenten!

Wij vinden het belangrijk dat de juiste mensen tijdens het marktonderzoek aan tafel zitten omdat wij als geen ander weten dat dat een voorwaarde is voor goed onderzoek. Om de juiste respondenten te kunnen werven en selecteren vinden we het fijn om vooraf duidelijk te hebben wat het doel van het marktonderzoek is. En voordat we met de werving en selectie van respondenten starten nemen we ook graag samen de briefing en de selectiecriteria door.

We denken graag mee en gaan dan ook het liefst in gesprek met de onderzoeker/projectleider die het onderzoek daadwerkelijk uitvoert.

We hebben geen 9 tot 5 mentaliteit en doen er alles aan om een werving tot een goed einde te brengen. Voordat respondenten worden uitgenodigd voor onderzoek screenen we hen persoonlijk. De voortgang van de werving koppelen we tussentijds terug.

Wat wij doen

Wij verzorgen consumentenwervingen en zakelijke wervingen en leveren respondenten voor:
  • Diepte-interviews
  • Groepsdiscussies
  • Usability tests
  • Product tests
  • Safari’s
  • Bezoeken bij de consument thuis
  • Bezoeken op de werkplek

Ons respondentenbestand

Bestaat uit ongeveer 20.000 respondenten verspreid over heel Nederland. Het merendeel van ons bestand bevindt zich in Utrecht, Amsterdam, Amersfoort en het Gooi. Dit bestand breidt zich dagelijks uit.

Wij werven onze respondenten op de volgende manieren:

  • Huis-aan-huis flyeren
  • Sponsoring sportclubs en goede doelen
  • Flyeracties op straat
  • Advertenties in kranten en dagbladen
  • Gerichte flyeracties (bijvoorbeeld bij een pretpark voor een marktonderzoek onder bezoekers)
  • Social media

Ons respondentenbestand bestaat uit consumenten van 4 t/m 85. Daarvan is 60% vrouw en 40% man, is 60% hoger opgeleid en 40% lager tot middelbaar opgeleid. Daarnaast hebben we een zakelijk bestand met ZZP’ers en MKB’ers. Bij ons kan je ook terecht voor speciale doelgroepen, zoals: HR-Managers, Specialisten uit de Automotive branche, Leraren, Horecamedewerkers, Verpleegkundigen, Apothekers en ICT-professionals.

Tarieven

Alle onderstaande prijzen zijn exclusief btw.

Consumenten

  • Vanuit bestand Input, per deelnemende respondent € 60,-
  • Vanuit bestand opdrachtgever, per deelnemende respondent € 75,-
  • Werving op straat, per deelnemende respondent € 85,-

Zakelijke respondenten

  • per deelnemende respondent € 95,-

Huiswerkopdracht

  • per deelnemende respondent € 5,-

Tussentijdse wijzigingen

  • per deelnemende respondent € 5,-

Kosten voor afhandeling overmaken incentives

  • vanaf € 100,-

Spoedwervingen

  • 150% van het oorspronkelijk tarief

Ervaringen van opdrachtgevers